HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

2007.08.05. 14:35 petyus

hétfőn költözés. két életmentő hazamegy arról a környékről ahol Dani dolgozik, én pedig átköltözöm hozzájuk. kicsit sajnálom itthagyni a jó kis medencéimet, már tökre megszerettem őket. dehát ez van. azért jó lesz ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr49132767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása