HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

2007.08.31. 05:50 petyus

tudom sok bejegyzéssel adós vagyok, de egyszerűen túl fáradt vagyok az íráshoz. hétvégén újabb new york-i bevetés, egészen pontosan wappinger falls-ban, akárcsak múlt héten (guglizza ki a helyet aki akarja). most nem kérdezték, hogy akarok-e menni, hanem közölték hogy vagy két nap ny, vagy három nap connecticut. nem tudom eldönteni hogy ott szeretnek ennyire, vagy csak itt utálnak az átlagosnál jobban. vasárnap este vissza, és hétfőn lesz az utolsó napom, végre valahára.

kis lazításként pedig hadd mutassam meg denvert, akivel ma futottam össze a fürdőszobában.

mára ennyi, over and out.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr57153514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása