HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

2007.06.10. 01:48 petyus

annyira jó hogy nem kell gyalogolni! mentem reggel Lawernce-be, kicsit kolbászoltam mire megtaláltam a helyet, az is egy lakópark mint a többi, az öszes közül a legszimpibb eddig, nem tudnám megmondani miért. a karbantartó nem került elő, így dolgomvégezetlenül jöttem el tízkor, mentem pine brookba, ahol megint elszaródott a filter, de hiába mostam ki, muszáj lesz újat venni helyette. mivel egész nap esett, Bane hívott hogy haza akarok-e menni. mondtam hogy maradok hatig, mert kell a pénz a két szabadnap miatt, úgyhogy ültem a kocsiban és olvastam. utána csináltam egy nagyobbfajta bevásárlást hogy legyen mit enni, és most itthon vagyok. summa summarum elég laza nap volt, bár nem bánnám ha jó idő lenne megint, mert ez így túl unalmas.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr6895920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása