HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

csapataink harcban állnak

2007.05.30. 03:19 petyus

huhh.... megpróbálom összefoglalni az utóbbi pár nap történéseit, egy kicsit freitamásos lesz, én kérek elnézést.

szombaton elkezdtem dolgozni egy, a lakhelyemtől 1-2 mérföldre lévő lévő lakópark medencéjénél. cégszinten továbbra is fejetlenség van, egyenruhát még nem kaptam, a medence karbantartásáról fogalmam sem volt, csak kidobtak hogy húzzam ki a fuldoklókat,aztán a többi majd kialakul. a lakóhelyem is egy lakópark, a puccosabb fajtából, a munkahelyem viszont kevésbé sznob (őt, kicsit sem), viszont még így is elég korrekt.
nagyon sok a gyerek a környéken, az első nap szinte mindenki lejött, szóval elég kemény nap volt. összehaverkodtam gyerekekkel és szülőkkel egyaránt, ezidáig egyetlen seggfej nehezen kezelhető szülő akadt csak. a medence egyébként egy kb 5x10m-es, 3-tól 8 lábig mélyülő fajta. ebből következően hamar letettem a nyáron sokat úszós terveimről, két karcsapásonként megfordulni nem vicces.
hol is tartottam... az emberek: már legalább húsz gyereket ismerek névről, a szülők szinte minden nagyon rendesek. kettő közülük azt hiszem külön is említést érdemel. Gina és Mike, elvált házastársak, de együtt élnek, két gyerekük van, Mikey (11) és Allen (9). Gina egy igazi tündér, hordja nekem a szendvicset/gyümölcsöt/üdítőt tonnaszám, és helyettem is leüvölti a gyerekek fejét. Míg Gina igazi pozitív karakter, Mike ennél jóval komplexeb figura: ~175cm magas ex-tengerészgyalogos, jelenleg az építőiparban dolgozik, szóval nem egy vékony darab. kinézetre olyan, hogy simán dobogós lenne bármilyen Robert DeNiro hasonmásversenyen, még a maffiafilmekben oly sokszor hallott olaszos akcentus is stimmel (ja igen, Gina is olasz származású). Mikor az exnejének megjegyeztem hogy rendes pasinak tűnik ő csak annyit válaszolt, hogy "elsőre mindenki ezt mondja". szóval érdekes ember, engem mindenesetre kedvel, remélem ez így is marad. egyszer még haza is vitt munka után mikor nem volt fuvarom (eről később), egyelőre jól kijövünk az én kis szociopata barátommal.
egy említésre méltó szereplő maradt pine brook-ból, ő pedig Bob, az egyik karbantartó (egyébként elég sok karbantartó dolgozik ott, pedig nem is olyan nagy a lakópark. is golfkocsikkal garázdálkodtak, és ez bevett szokás mert Little River-ben is ilyenekkel nyomják, ahol lakom). Bod történetünk negatív szereplője, jön, körülnéz, aztán kapom a telefont a főnökömtől hogy Bob így meg Bob úgy... könyörgöm, mi lenne ha nekem nyögné ki hogy mi nyomja a lelkét???
ez eddig semmi extra, most jöjjenek a nehezítő körülmények: nos, az első nap után a főnököm Bane bejelentette, hogy nem fog tudni munkába vinni meg hazahozni, mert ezerfelé kell mennie. szóval reggel és este van egy félórás sétám, ami végülis nem baj, mert a séta egészséges, és így rágyújtani is van időm. ugyan lenne egy rövidebb út ami egy temetőn és egy vasúti hídon át vezet, ezt egyelőre nem próbáltam. ez az áldatlan állapot - ha minden igaz - legkésőbb jövő héten megszűni, addigra megkapom a szolgálati kocsimat, de erről is majd később.
a másik negatív dolog pine brook-kal kapcsolatban, hogy nem tartozik mosdó a medencéhez. harminc fok (apropó, itt-ott leégtem már, de leginkább a lábszáram fáj. pedig a naptejem negyven faktoros elvileg), tolom a sok ásványvizet, mellettem békésen csobog a medence egyik beömlője (vagy feljebb van mint a többi, vagy ferde a víz a medencében, mert csak ez az egy van a vízszint felett). innen azt hiszem mindenki kitalálja a többit. wc a lakópark irodájában van, azt tudom használni, csakhogy az 5-kor zár, én meg nyolcig dolgozom. végső megoldás: gatorade. vagyis annak az üvege. hát igen, idáig süllyedtem, időnként üvegbe pisilek. sok helyre dugnám a fas micsodámat, az üdítősüveg eddig nem szerepelt a listán. időnként felötlik bennem, hogy Bobot megkínálom egy Gatorade-del, de úriember ilyet mégsem csinál.
szóval ezek vannak, munkában az első nap volt a legzűrösebb, mostmár minden rendben, csak sokat dolgozom. tegnap például 11,5 órát húztam le. nem volt jó.

a közeljövőről: jövő héten érkezik még két ember a lakásba, aztán végül öten leszünk. addigra a kocsi is meglesz. lesz négy medencénk, plusz egy ahol csak porszívózni kell reggelente. szóval én kidobok mindenkit kocsival, elmegyek porszívózni, aztán megyek a saját medencémhez, ami csak nyolc órás (11-7), de a taxizás miatt nekem is tíz órát fog fizetni a cég. 5/4 felosztásban mindenkinek jut heti egy szabadnap, szóval úgy ki lehet majd bírni. ez a terv egyelőre, meglátjuk hogy alakul.

hát most ennyi, ez elég kusza lett, de fáradt vagyok. biztos kihagytam egy csomó mindent, majd pótolom ha eszembe jut.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr5589183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onedin kenedi 2007.05.30. 16:21:35

Hát ez aztán a vidám olvasmány! :D Vizuális típusként igen jól szórakoztam...
Örülök, hogy feltalálod magad, Öcskös, inkább ez, mint a vesekő! :D
Ölelünk, csókolunk itthonról!

judge 2007.05.30. 17:52:41

ahaha uristen ez kesz, a gatoradees reszen sirtam :D
süti beállítások módosítása