HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

2007.06.23. 05:20 petyus

ma még többet vezettem mint tegnap, cirka 180-200 mérföld lehetett. a vicc az, hogy ma szabadnapom volt. a lustálkodás elmaradt, mert kellett nekem az autó napközben, ezért mentem reggel Petivel beverlybe, aztán elhoztam a kocsit. onnan irány haza, aztán elmentem biciklibelsőt venni a walmartba, aztán market basket a nagybevásárláshoz. aztán át kellett mennem salembe, mert ott volt legközelebb t-mobile bolt (cingular van a közelben, de azok még nagyobb rablók). onnan vissza haverhillbe, elhoztam a bicajt pine brookból, elmentem tankolni és felfújattam a biciklikereket, aztán hazamentem. ekkor volt kb 45 percem magamra, ennek nagy részét mosogatással töltöttem és kicseréltem a bringa gumiját. a router megint összefosta magát, nem volt itthon net, úgyhogy elmentem az internet-szobába útvonaltervezni. hatkor indultam Petiért beverlybe, onnan mentünk milpondba Tomiért, majd felvettük Ritát pine brookban, háromnegyed kilencre itthon is voltam.

ez így egy picit tömény lett, megpróbálom oldani a szöveg zsúfoltságát a nap folyamán alkalmazott vezetési stílusok leírásával, időrendi sorrendben:

- autópályán laptopozós, jó kijáratot keresős aztán mindig elbaszós, eltévedős, káromkodós (beverlyből hazafelé)
- napsütést élvezős, ablakot lehúzós, könyököt kirakós, rádióval együtt üvöltős, többi autós hülyének nézős (bevásárlás)
- szakadó esőben semmit sem látós, mindenki magát összefosós, összevissza fékezős (úton salembe)
- dugóban porzó tankkal szüttyögős, házszámokat keresős, de azt sehol nem találós, sokszor megfordulós, mindenkit utálós (salem)
- gázpedál alatt tojás lévős, háromezer fölé nem pörgetős, saját pénzből tankolást nagyon unós, kijáratot kivételesen el nem baszós (vissza beverlybe)
- gázpedálon már bokafájós, tempomatért mindent megadós, milpondot keresgélős, kijáratot megint elbaszós

a t-mobileról annyit, hogy mind a küldött, mind pedig a fogadott (!) sms-ekért és hívásokért is számláznak. mikor ez kiderült volt egy kisebb kirohanásom az üzletben, közöltem velük, hogy az öreg kontinensen ennél kevesebbért is szokás székházat foglalni.

valamikor a nap folyamán bementem bagót venni a gyógyszertárba, és kifelé jövet ez a látvány fogadott a mellettem álló autóban:
http://petyus.blog.hu/media/image/kocsi1.jpg
http://petyus.blog.hu/media/image/kocsi2.jpg

még tegnapi történet ugyan, de a pozitív élményt muszáj megosztanom (vagy ma történt? komolyan nem emlékszem): szokás szerint rossz lejáraton jöttem le az autópályáról, haverhill egy eddig ismeretlen részére érkeztem. egy darabig kolbászoltam az általam helyesnek ítélt irányokban, aztán egy pirosnál megkérdeztem a mellettem álló kocsi vezetőjét hogy merre van ez és ez az utca; kicsit gondolkodott, majd csak annyit mondott hogy kövessem - odavitt ahonnan már megtaláltam a hazavezető utat, aztán intett, megfordult és ment a dolgára... egyre szimpatikusabbak az itteni népek.

érzem, hogy ma is elfelejtettem ezt-azt, ráadásul ezt a keveset is csak rendszertelenül és ömlesztve sikerült leírnom. hát ilyen ez a popszakma. külön elnézést a sok káromkodásért, sikerült egy átlagos fábrys színvonalat elérni (csak a rend kedvéért: fasz, pina, szarás. most már tényleg megvan a showderes szint).

holnap+holnapután pine brookban vagyok, bicajjal megyek. meglátjuk most meddig tart ki alattam. ja, és ma vagyok itt egy hónapja.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr97104175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pásztor Bandibácsi 2007.06.23. 20:46:15

Szia Petyus.
Olvasom,hogy jól érzed magad.Megnéztem a térképen,hogy hol lakol.Különben Boston és környéke nagyon szép, különösen ősszel mikor a falevelek őszi szinekre változnak.Érezd jól magad de vigyáz magadra.
Üdvözlettel,
Badibácsi.

petyus 2007.06.23. 22:10:45

köszönöm Bandi bácsi, remekül elvagyok, de ha választani kéne akkor inkább London! :)

dagi 2007.06.24. 12:40:56

a 12 éven aluliuak számára ajánlatos a következő fogalmazás: elcsesztem, a kutyafáját, farok, stb.
süti beállítások módosítása