HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

triángulo del diablo

2007.06.22. 03:53 petyus

nah. tegnap nem tudtam írni, mert megint összeszarta magát a router (egyébként linksys a lelkem, a tulaj meghagyta a default user/pass-t az admin felülethez, úgyhogy tudnám piszkálni, de ilyenkor a dhcp is megadja magát, szóval sokra nem megyek a dologgal. a nem kocáktól elnézést kis kitérérőért).

a tegnapi nap hosszú lett: laza 150 mérföld volt a seggemben mire hazértem. kezdem azzal, hogy előző este megérkezett a többiek ismerőse Tomi, akivel -mint kiderült- együtt voltunk kiképzésen. Bane hozta, akinek nem szokása korán érkezni, fél egy körül hozta meg Tomit. fél kettő körül feküdtünk le, így sok alvás nem jutott, mert reggel fél nyolckor már indulni kellett. mentem nashua-ba medencét takarítani, aztán beverlybe (huhú, ez de szépen kétértelmű) egy nyolcórás medencéhez dolgozni, aztán haza haverhillbe. fél nyolckor indultam itthonról, és fél kilencor értem haza. íme a teljes túra:
http://petyus.blog.hu/media/image/vezet/haverhill-nashua.JPG
http://petyus.blog.hu/media/image/vezet/nashua-beverly.JPG

http://petyus.blog.hu/media/image/vezet/beverly-haverhill.JPG
szerencsére szinte egész nap esett. nashuában sok dolgom nem volt, mert ott állami ellenőrzést vártak (meg is érkezett), ezért elkezdtek takarítani mielőtt odaértem. onnan irány beverly, ahol sikerült keringeni egy kicsit (egyébként nashuában is), mert -mint utólag kiderült- leszedték a lakópark bejárata elől a táblát, így hiába is kerestem a kiírást. mindegy nem volt gond, 10:55-re odaértem azért. elkezdtem ott is takarítani, de aztán nagyon rákezdtett az eső, ezért bevonultam a karbantartókhoz olvasni amíg csitult picit. a rossz idő miatt egész nap négy (4) vendégem volt, ezért többnyire olvastam, kishíján a végére értem a "búcsú a fegyverektől"-nek (ma délelőtt sikerült befejezni, ok nélkül tartottam annyira hemingway-től, kifejezetten jó könyv, bár a heppiend elmarad, azt meg utálom).
hazafelé tartottam a nyolcvanat a pályán, mígnem be nem értem egy v6-os camryt, aki épp' csak egy picit ment lassabban mint én, ezért gondoltam helyet cserélünk. odaléptem, elkezdtem kielőzni, erre ő elkezdte nyomni neki. nagy nehezen sikerült kielőzni, de valószínűleg fájt neki, hogy egy egyhatos hyundai otthagyta, ezért rögtön elkezdett visszaelőzni. gondoltam nem maradok adósa az előző miatt, úgyhogy ráejtettem a lábamat a gázpedálra: 115mph-nál már az én kis szekerem nem tudta tartani a lépést, végül ő győzött. nyolckor vettem fel Ritát pine brookban, aztán hazaértünk.

röviden ennyi történt tegnap, illetve akartam még írni néhány vicces dolgot, de mára elfelejtettem. 

ma pine brookban dolgoztam, és mivel Peti korán ment beverlybe, a bicaj meg  még mindig nem jó, 8:50-kor indultam itthonról a szokásos 35 perces sétámra. viszonylag csöndesen telt a nap, hatkor elkezdett esni, onnantól bent olvastam a házikómban.

hát most több nem jut eszembe, pedig annyi vicceset akartam írni. majd lehet szerkesztek, egyelőre ennyi. most nagy utazást nézünk, aztán alszunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr69103613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása