HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

2007.06.16. 05:26 petyus

tegnap voltam vásárolni, bejártam az egész walmartot. nagy dilemma volt, hogy hajszárítót vegyek vagy hajnyírót. hajnyíró lett belőle, letoltam fél centisre az összes hajamat, meg leszedtem a szakállamat is, hagy kapjom egy kis napfényt a pofám. elég drasztikus lett a változás, mert ma szinte senki nem ismert fel a medencénél, azt hitték új embert küldtek a helyemre :). Peti és Rita korán reggel mentek Milpondba és Lawrencebe, elvitték a kocsit, így bicajra ültem. odafelé félúton megadta magát az első kerék. bementem egy benzinkúthoz, fújta a srác kompresszorral, de azzal a lendülettel le is engedett, szóval hazafelé ismét séta volt. eddig háromszor ültem biciklire, ebből két alkalommal robbant le alattam a drótszamár. kimondani is szörnyű, de úgy fest hogy az amerikai biciklik még az amerikai autóknál is megbízhatatlanabbak. ha lesz szabadnapom visszaviszem és visszakérem a pénzt, aztán sétálok ha kell. de bicaj az több nem lesz. nem, nem, soha.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr8599571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petyus 2007.06.17. 02:58:18

mint mondtam, a változás elég szembetűnő. rövid haj, szakáll nélkül:
petyus.blog.hu/media/image/frizu.jpg

dagi 2007.06.17. 21:39:44

aszta!!!!!!egészen fajin fickó lett belőled!Ich gratuliere Dir! Csak nehogy tovább kopaszodj és szemüveged is legyen, mert az már egy másik fickó...

onedin kenedi 2007.06.18. 10:34:33

Nem is emlékeztem, hogy te is így őszülsz. :)
süti beállítások módosítása