HTML

petyus blogja terra nován

vidám, képes beszámoló az újvilág és a jó ízlés határain belül

Friss topikok

  • Tom: Élmény volt olvasni! Ne feledd: nem feltétlenül kell távoli országban eltöltött huzamosabb idő a b... (2007.09.24. 20:28) utolsó
  • petyus: a vicc az, hogy sikerült felcsempésznem két öngyújtót a kézipoggyászban, amit elvileg le kellett v... (2007.09.18. 06:17) Mindennapi furcsaságok
  • anyukád: végtelenül boldog vagyok, hogy jól érzed magad. (2007.09.08. 13:22)
  • onedin kenedi: Hű, na ez tényleg nem semmi! Konkrétan hihetetlen, többszöri olvasásra is. :) (2007.08.24. 21:10) Mindennapi furcsaságok
  • Szterke: Én is voltam vasárnap a Springfieldben, tizedennyi élmény sem ért... :-) Hiába, na, Amerika az Ame... (2007.08.22. 12:37) félelem és rettegés springfieldben

Linkblog

ápdét

2007.06.04. 23:53 petyus

hiba volt tegnap dolgozni menni. nemhogy visszaestem, de szarabbul is vagyok. lázcsillapítókkal vagyok 38,4-en, ami nem túl jó. a negyedik kancsó teámat iszom, ez talán segít. azt hiszem ez az évi szokásos mandulagyulladásom. ma is esik az eső, úgyhogy nem baj hogy nem mentem dolgozni, mert úgy sem nyitnék ki (persze attól még ott kéne lenni, ami alapesetben nem is baj, mert a semmittevést is fizetik). holnapra is szabit veszek ki, ebből nem lehet egy nap alatt kilábalni. megyek iszok (iszom?) még egy kancsó teát.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petyus.blog.hu/api/trackback/id/tr6792817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onedin kenedi 2007.06.05. 08:44:24

Jobbulást, Petyus!
Szerintem mindenképpen ki kellene bekkelned ezt a pár napot az ágyban, amíg teljesen rendbe nem jössz, mert ha félig betegen mész be, csak elhúzódik a cucc.
Anyukád is ezt mondaná, ha tudna kommentelni. :)))

Rél 2007.06.05. 10:53:44

Jobbulást Peti!

Szerintem neked unalmas óráidban könyvet kellene írnod, mert egész Rejtő Jenősen adod elő kis történeteidet a nagy Amerikában.

petyus 2007.06.06. 01:13:15

ma sem dolgoztam, viszont vettem bogyókat, lázam már nincs, csak a torkom szar továbbra is. holnap már muszáj lesz melózni, mert három nap szabi zsinórban az sci-fi.
süti beállítások módosítása